26 Ocak 2013 Cumartesi

1/6 Hot Toys uyumlu joker kafaları

Sipariş üzerine yapmakta olduğum bu 1/6 ölçeğindeki Joker kafaları Hot Toys 1/6 ölçeğindeki vücutlar için uyumlu bir şekilde üretilmiştir. İlk olarak Lee Bermejo'nun kaleminden çıkan Joker versiyonu ile başladım projeye.

















































Özel sipariş üzerine yapılan figürler için fiyatlandırma ve süreç ile ilgili bilgi almak için lütfen godretahres@gmail.com adresinden benimle iletişime geçiniz. İnstagram'da mr.sculptor başlığından çalışmalarımı görebileceğiniz gibi https://www.facebook.com/mrsculptor/ adresinden de facebook sayfamı ziyaret edebilirsiniz.

9 yorum:

  1. Bunları görüp de sana yorum atmayanın aklına şaşarım dostum! Harikasın! Ellerinden öperim. O sanatçı ellerinden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abicim estafurullah olurmu öyle şey? sen de eli öpülesi adamsın büyüğümsün :) Bende öyle takipçi falan çok yok abi sendeki gibi. Kendim giriyom kendim bakıyom bitek blog sayfama tiiheee :D

      Sil
  2. Selamlar, Arıza Adam doğru söylemiş üstat. Fırsat buldukça takip etmeye çalışıyorum bende. Her yeni çalışman da bir önceki çalışmanın üzerine bir şeyler koymuş oluyorsun. Çalışmalarını yayınlarken makale tarzında notlarını ya da tecrübelerini de uygun bulduğun derece aktarırsan çok büyük bir keyifle okuruz. Ben 3d modelleme animasyon işindeyim. Oradan gelen anatomi v.s bilgi ve yatkınlığım var. Bir kaç kutu super sculpey içerde hep beklemede. İnş vakit bulup bu sihirli dünyaya bende bir giriş yapmak istiyorum. Uzun lafın kısası takipteyiz, aynen devam et.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Evet aslında her yaptığım çalışmaya ait iyi veya kötü deneyimlerim, tecrübelerim oluyor. Bunları senin de dediğin gibi paylaşmam gerekir. Bundan sonraki çalışmalarımda o şekilde yapmaya çalışırım. 3d modelleme konusunda ben de maya kursuna gitmiştim heveslenip ama 3d model yapmak heykel yapmaya hiç benzemiyormuş bunu acı bir tecrübe ile öğrendim :) sonra da soğuyup bıraktım. Ancak z-brush denilen program sanki biraz daha heykelci kafasına yakın bir program gibi görünüyor o yüzden onu öğrenmeye niyetim var benim de.
      Ben de sana işlerinde kolaylıklar diliyorum.

      Sil
    2. hala sipariş alıyormusun alıyorsan tüm koleksiyonumu bozup sana bir kaç sipariş verebilirim

      Sil
  3. abi siparişleri alıyormusun ???
    alıyorsan hemen koleksiyonumu satıp sana siparişler veririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar,sipariş alıyorum ama dur satma hemen koleksiyonunu :) tabi konuşuruz ayrıntılı bir şekilde. yani ne tür figürlerle ilgileniyorsun? tam olarak arzun nedir bunları konuşalım ben elimden geleni yaparım. sir_glazer@hotmail.com adresine bir mail atarsan oradan daha rahat iletişim kurabiliriz. görüşmek üzere

      Sil
  4. Söyleyecek kelime bulamıyorum fevkalade

    YanıtlaSil