13 Kasım 2013 Çarşamba

Assasin's Creed 3 - Connor Heykeli

2 sene önce yaptığım Connor heykelini tamamen değiştirdim. Kafa komple değiştiği gibi heykelin boyası da yenilendi. Ayrıca extradan bir base daha eklemeye karar verdim. Böylece heykelin boyu da 37 cm'i bulmuş oldu.











Özel sipariş üzerine yapılan figürler için fiyatlandırma ve süreç ile ilgili bilgi almak için lütfen godretahres@gmail.com adresinden benimle iletişime geçiniz. İnstagram'da mr.sculptor başlığından çalışmalarımı görebileceğiniz gibi https://www.facebook.com/mrsculptor/ adresinden de facebook sayfamı ziyaret edebilirsiniz.

5 yorum:

  1. Merhabalar. Bu gün bir oyungezer dergisi aldım. Ilk defa bu şekilde haberdar oldum sizden. Öncelikle şunu söylemeliyim ki çalışmalarımız gerçekten harika. Despicable me filminin Gru figürü sanırım şu an sizde değil. Benzerini yahut aynısını satın alabilirmiyim? Kısaca bilgilendirirseniz sevinirim.
    artovali@yandex.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum güzel yorumların için. evet malesef gru karakterinden sadece bir adet vardı, zaten o seti de bir sipariş üzerine yapmıştım. tıpatıp aynısı olmasa da en az onun kadar güzel bir benzerini yapabilirim tabi müsait bir zamanda. bununla ilgili konuşalım daha sonra. verdiğin iletişim adresine mail atıyorum şimdi.

      Sil
  2. Merhabalar,
    Oyungezer dergisi ile çalışmalarından haberdar oldum. Çok başarılı eserlerin var. Bende çok amator bir şekilde zamanında ilgilenmiştim, çalışmalarını görünce (özellikle dergideki eğitici yazın) yaratıcılığımı tetikledi. Kil siparişimi verdim, heyecanla bekliyorum. Bizim gibi amatorlere destek verecek yayınlar yaparsan çok memnun olurum. Yeni başlayacaklara cesaret vermesi açısından faydalı olacağını düşünüyorum. Başarılarının devamını dilerim. Yeni çalışmalarını dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim. Böyle güzel yorumlar gelince de benim motivasyonum artıyor. İnsanlara senin de bahsettiğin gibi olumlu anlamda bir etkim oluyorsa ne mutlu bana. Çalışmalarında başarılar dilerim sana. Sormak istediğin şeyler olursa her zaman yardımcı olmaya çalışırım. Önerini de aklımda bulunduracağım.

      Sil
    2. Desteğin için teşekkürler. İlk pişirme tecrübesinden önce sana danışacağımdan emin olabilirsin. Bir önerim daha olacak izninle; ileride yapacağın çalışmalarda en azından modelleme ve boyama sürelerini kabaca verirsen güzel olur diye düşünüyorum. Kratos'a yaptığın base gibi güzel bir çalışmanın ne kadar sürdüğünü insan merak ediyor doğrusu.

      Sil